loading...
شیــــــــخداـــــــــــــعه
سخن مدیر

با سلام به همه دوستان عزیز


لطفا نظر یاتون نره

ما با نظر دادن شما دلگرم میشویم


یاعلی (ع)

نیایش بازدید : 106 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

پنتاگرام شیطانی نمادی پیچیده است که از ترکیب ستاره پنج پر با سر بز به وجود آمده است. این نماد در عین حال که جدیدترین مورد استفاده از پنتاگرام است به همان اندازه شناخته شده ترین و جدال آمیزترین نوع استفاده از پنتاگراما شیطانی همیشه وارونه است با یک راس رو به پایین و دو راس رو به بالا.


اول _ پنتاگرام (ستاره پنج ضلعی وارونه)

استفاده از پنتاگرام به عنوان یک نشان شیطانی به نیمه دوم قرن بیستم بر می گردد، جایی که شیطان گرایی مدرن توسط آنتوان لاوی موسس و بنیانگذار کلیسای شیطان پایه گذاری شد. این علامت نشانی از جادوی سیاه است که حاکی از پیروزی ماده و آرزوهای فردی بر عقاید و تعصبات دینی و مذهبی می باشد.



دوم ـ ۶۶۶

یک سمبل با عنوان «شماره تلفن شیطان» توسط گروه های هوی متال وارد ایران شد، اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان پرستی تلقی می شود.


سوم ـ صلیب وارونه
این نماد، حکایت از «وارونه شدن مسیحیت» دارد و عمدتاً استهزا و سخره گرفتن این دین محسوب می گردد. صلیب وارونه در گردن بندهای بسیاری مشاهده شده و خواننده های راک انواع مختلف آن را همراه دارند.



چهارم ـ آنخ

این نماد به انگلیسی (ankh) نوشته می شود و سمبل شهوت رانی و باروری است. این نماد به معنای روح شهوت زنان نیز تعبیر می شود. امروزه نماد «فمنیسم» در واقع یک نماد برداشته شده دقیقاً از سمبل های شیطانی است.



پنجم ـ سر بر

بز شاخدار، بز مندس (همان ba’al بعل خدای باروی مصر باستان)، بافومت، خدای جادو، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی) است. این نماد یکی از شیوه هایی است که شیطان گرایان مسیح را مسخره می کنند؛ زیرا گفته می شود که مسیح مانند بره ای برای گناهان بشر کشته شد.



ششم ـ هرج و مرج
این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است و دلالت بر این امر دارد که «هر چه تخریب کننده است تو انجام بده». این نماد عمدتاً مورد استفاده گروه های هوی متال است.



هفتم ـ چشمی در حال نگاه به هم جا
چشم در برخی نمادهای روشنفکری نیز به کار می رود. اما شیطان گرایان اعتقاد دارند چشم در بالای هرم «چشم شیطان» است و «بر همه جا نظارت و اشراف دارد». این علامت در پیشگویی، جادوگری، نفرین گری و کنترل های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می گیرد. این نماد بر روی دلار آمریکایی به کار رفته است.



هشتم ـ ضد عدالت
با توجه به اینکه تبر رو به بالا، نماد عدالت در روم باستان بوده است،‌ شیطان گرایان نیز رو به پایین را با عنوان نماد ضد عدالت انتخاب کرده اند. فمینیست ها از دو تبر رو به بالا به معنی مادر سالاری باستانی استفاده می نمودند.



د ـ مراسم و برنامه ها
در قرون اولیه پرستش شیطان در اوقاتی مانند زمانا خسوف و کسوف صورت می گرفت، بر اساس این تصور که شیطان و خدای تاریکی از انسان ها خشمگین شده و منتظر هدیه است و اگر برای رضای او قربانی نکنند خدای تاریکی و شیطان تمام انسان ها را قتل عام خواهد کرد. لذا برای آرامش شیطان انسان را قربانی می کردند.
اکتشافات به دست آمده از قبایل آمریکای جنوبی از جمله اتاق های مخصوص که دارای بنای خاص و تزئینات مخصوص در این راستا بوده است وجود این قربانی ها را تایید می کند.



در شیطان گرایی جدید قربانی کردن وجود ندارد ولی کسانی که پیرو شیطان گرایی قدیم و قرون وسطا هستند، قربانی خود را در دل شبی تاریک با آب مقدس غسل داده و بر روی محراب قربانی می کنند. آنان در مرامشان، بعد از کشتن قربانی خون او را می نوشند و سپس جسدش را در آتش می سوزانند و اوراد مخصوص نیز خوانده می شود.


اول ـ نماز سیاه
معروف ترین مراسم شیطان گرایان که در کلیسای آنان انجام می شود نماز سیاه است که همانند مراسم عشای ربانی مسیحیان است هر چند که تمام اعمال آن برعکس مسیحیان انجام می شود.



دوم ـ پیوستن عضو جدید

بوسه مقدس عملی است که هنگام ورود عضو جدید به مجموعه شیطان گرایان انجام می شود. این عمل در جادوگری نیز وجود دارد. در این عمل برای خیر و برکت و تقدیس عضو جدید در بین شیطان گرایان و به نشان پذیرفته شدن و تشکر از او پنج بوسه توسط همسر یا خود کشیش بر بدن او زده می شود.

جذابترین مطالب عمومی را در برنا بخوانید


سوم ـ کسب قدرت تاریکی
در این مراسم که برای کسب نیروهای نهفته در تاریکی انجام می شود، شیطان گرایان در پی به دست آوردن نیروی درونی و بی پایانی هستند که روحشان ارتقا یافته قدرتمند شوند. در این مراسم به نتیجه نباید بد گمان بود بلکه برای آرامش و دوری از افکار بیهوده را در خود ایجاد کنند.



چهارم ـ کلیسا و کشیشان شیطان پرست

کلیسای شیطان در واقع سازمانی فلسفی برای معتقدین به مبادی فلسفی شیطان گرایی است. اعمال این پرستش را آنتوان لاوی در انجیل شیطان نوشته است.
این کلیسا در سانفرانسیسکو تاسیس شد. از دیگر پرستش گاه های شیطان گرایان معبد است. معبد سِت از مخوف ترین، مشهورترین و مخفی ترین سازمان های شیطان گرایی است. این مرکز، اولین جامعه مخفی است که ادعای رهبری جهانی «طریقت دست چپ» را در جهان دارد.
شیطان گرایی مانند سایر آیین ها افرادی را برای تبلیغ در اختیار دارد که به آنها کشیش لقب می دهند.



کشیش ها دارای لباس های خاصی بدین گونه اند: آنها شنل و کلاه بزرگ مخصوصی به رنگ سیاه بر تن می کنند،‌ عصا و یا چوب دستی که بر روی آن عبارات عبری مخصوص حک شده و سر آن پنتاگرام دیده می شود در دست می گیرند و کفش نوک تیزی نیز می پوشند. اینگونه لباس مخصوص کشیش است و افراد دیگر گروه حق پوشیدن چنین لباسی را ندارند. کشیش در تمامی مراسم دیدار با شیطان حضور دارد و دعاهای مخصوصی به زبان عبری را خوانده و افراد دیگر تکرار می کنند. کشیشان موظفند آیین خود را تبلیغ نموده،‌ افراد را به گروه وارد کنند و با افراد خاطی مبارزه و آنها را نابود سازد.


هـ ـ شیطان گرایی در ایران

امروزه در دهکده جهانی اتفاقات آن سوی مرزها به راحتی در اختیار افکار عمومی قرار می گیرد. اربابان رسانه ها و صاحبان قدرت برای تحت تاثیر قرار دادن فرهنگ های ناب و سلطه فرهنگی بر آنان از شیوه های متنوعی بهره می جویند. در این راستا برای شیوع هجمه های شیطان گرایی در ایران از شیطان گرایی و ترفندهای تبلیغی آن بهره جسته اند لذا چند اقدام نقش بسزایی در خصوص ورود جریان مذکور ایفا کرده است.



مهمترین راه ورود شیطان پرستی به ایران رواج یافتن میل جوانان به استفاده از موسیقی متالیکا و ساز گیتار بوده است. در ده سال گذشته موسیقی متالیکا به صورت زیر زمینی و غیرمجاز وارد کشور شده و در چارچوب آن مفاهیم نحله انحرافی شیطان گرایی در اختیار جوانان قرار گرفت.


گروه های شیطان گرا و علاقمندان به موسیقی بلک متال در برخی از مناطق یا استان های کشور دارای پاتق و جمعیتند. این گروه ها در میان ارامنه و مسیحیان در مقایسه با سایر ادیان در ایران از جمعیت قابل توجهی برخوردارند. از جمله، گروه ضد مسیحی به نام آنتی کریست، در این مناطق موجود است. رفتارها و باورهای این گروه عبارتند از:



ـ عدم اعتقاد به خدا، دین، آخرت و پیامبران.
ـ اهانت به کتب مقدس به ویژه کتاب انجیل و قرآن که معمولاً آنها را پاره کرده یا می سوزانند.
ـ توهین به نمادها،‌ اشیا یا اماکن مقدس، مانند وارونه کردن صلیب حضرت مسیح (ع) یا اهانت به قبله گاه مسلمین یا نوشتن جملاتی بر روی کلیساها و مساجد.
ـ اغفال دختران و آزار و اذیت آنان و ایجاد رابطه جنسی خشونت آلود به سبب داشتن عقاید ضد زنان.
ـ کشتن و آزار حیواناتی مانند سگ، گوسفند و گربه به صورت دار زدن، سر بریدن و سوزاندن.
شایان ذکر است که ترویج و تبلیغ شیطان گرایی در ایران از چند طریق صورت می گیرد نظیر محصولات صوتی و تصویری شیطانی، لباس، زیورآلات، آرایشگاه ها و فیلم های شیطان گرایی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خودتون متوجه میشید فقط بایه گردش در سایت با نظر دادن نویسنده های سایت رو دلگرم به نوشتن کنید ممنونم مدیر سایت...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    رویکرد سایت چگونه است؟
    ارتباط با پشتیبانی
    پیوند ها

    ماه رمضان مبارک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 965
  • بازدید ماه : 2,602
  • بازدید سال : 22,243
  • بازدید کلی : 182,173
  • سخن مدیر

    http://razhayesheitanparastan.com/wp-content/uploads/2013/01/besme-allah15_2.png

    شکلک های محدثه


    لطفا با عضو شدن و نظر دادن مارا یاری کنید

    مارا نیز محبوب کنیددرگوگل