loading...
شیــــــــخداـــــــــــــعه
سخن مدیر

با سلام به همه دوستان عزیز


لطفا نظر یاتون نره

ما با نظر دادن شما دلگرم میشویم


یاعلی (ع)

نیایش بازدید : 122 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

 

 

از آنجایی که فعالیت های شیطان پرستان بر اساس راه و روش های ارائه شده از طرف صحنه گردانان آن است، برای آشنایی بیشتر با این فرقه ضاله، ناگزیریم با صحنه گردانان آن که وظیفه هدایت شیطان پرستان به اعماق جهنم را برعهده دارند، آشنا شویم.

نیایش بازدید : 103 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

آرم شبکه استانی چهار محال و بختیاری که با تغییراتی به شکل نماد فراماسونری میشود. این فقط یک احتمال است. نه قطعیت . برخی از دوستان میگفتند قسمت اول آرم نماد کوهه قسمت دایره ای نماد خورشید و قسمت آخر هم نماد دریا یا رودخانه. البته همین گونه است اما چرا آخه به شکلی که شبیه نماد ماسون ها شود ؟

 

                       

نیایش بازدید : 101 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

نماد چشم در ورژن جدید Google earth .البته این فقط چشم است و چشم و هرم به معنی علامت های ماسون هاست . ولی تقارن چشم و جهان که به معنی چشم جهان بین میشود هم جالب است.

 

نیایش بازدید : 870 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

\"\"

 

موضوع مهدويّت پتانسيل فوق‌العادّه قوي‌اي دارد که در دوره‌هاي مختلف مورد سوء استفادة طمّاعاني قرار گرفته که آن را به نفع خود مصادره کرده‌اند. مشهورترين حالت اين ماجرا را در جريان مهدي سوداني مي‌توان ديد که با استفاده از اين پتانسيل فوق‌العادّه مدّت‌ها مقابل استعمار انگليس ايستاد و به اهداف خود نائل شد.

نیایش بازدید : 746 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

دختر و پسرهای شیطان پرست در ایران

شیطان پس از شش هزار سال عبادت، وارد جرگه فرشتگان مقرب الهی شد، اما تكبری كه در وجودش همچون شعله زیر خاكستر بود، به هنگام سجده بر آدم، سر برآورد و ندای «خلقتنی من نار و خلقته من طین» سر داد؛ ندایی که او را از قله سعادت به قعر شقاوت فرستاد و از آنجا بود كه كمر همت به گمراه کردن آدم(ع) و فرزندان او بست و فریاد زد: «فبعزتک لأغوینهم اجمعین».

دختر و پسرهای شیطان پرست در ایران - jazzaab.ir

 

نیایش بازدید : 162 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (1)

نعل اسب بد یمن است!

نوشتن این مطلب برایم سخت است اما انجام وظیفه حکم می کند که آنچه را که دریافته ام به همه بگویم تا همه با هم تاسف بخوریم...یا حتی بر سر خود بزنیم...

مظلوم حسین جانم...

در تاریخ آمده : یزید (علیه لعنه) در عصر عاشورا بعد از به شهادت رساندن امام حسین (ع) و یارانش  دستور داد اسب ها  ( که نعل تازه شده بودند) را بر بدن شهدای کربلا تازاندند .

یزیدیان این روز را روز برکت و پیروزی نام نهادند که در زیارت عاشورا هم به آن اشاره می شود (...یوم تبرکت بهی بن امیه و ....) و برای افتخار بر این پیروزی (قتل خاندان مطهر پیامبر ) و رواج  تفکر شیطانی خود نعل اسبهای خود را کندند و در سراسر شهر ها و کشورها گرداندند...شهر به شهر و کشور به کشور به نشانه ی پیروزی .

در شامات در عراق در قسطنطنیه در روم در ایران و در سراسر جهان مدرن 1400 سال قبل...

و این شد سبب آنکه در سرتاسر جهان از 1400 سال پیش تاکنون نعل اسب را نشانه ی برکت و شانس و پیروزی می دانند .

وای بر مکر شیطان و شیطان زادگان...

وای برما که هنوز هم نعل اسب را نشانه ی شانس و سبب پیروزی میدانیم و آن را در خانه ماشین دسته کلید و حتی گردن خود می اندازیم....

به هوش باشیم .... هوشیار باشیم.....

لعنت خدا بر دشمنان خدا و کشندگان خاندان مطهر پیامبر از صدر اسلام تا انتهای تاریخ...

نیایش بازدید : 71 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (1)

 

یَاأَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ ادْخُلُواْ فِی السِّلْمِ كَآفَّةً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ (بقره/208)
«اى كسانى كه ایمان آورده‏اید همگى در صلح و آشتى درآیید! و از گامهاى شیطان‏، پیروى نكنید؛ كه او دشمن آشكار شماست‏»

نیایش بازدید : 170 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

                                                                                                                   

 

 

                                                           

چندی پیش یک گروه تحقیقاتی نسبت به گسترش شیطان‌پرستی در جامعه هشدار و خبر داده بود که اکنون بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند.

نیایش بازدید : 94 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

ابلیسک چرا و چگونه بوجود آمده؟؟؟

نکته جالب توجه در مورد ابلیسک‌ها این است که این نمادهای پاگانیسم هم‌‌اکنون رواج بسیاری یافته‌اند و در سه قرن گذشته صدها ابلیسک در نقاط مختلف جهان ساخته شده است. شاید بتوان این سازه شرک‌آلود را جزو معدود نمادهایی دانست که تا بدین حد در میادین و اماکن مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمونه‌های مختلف ابلیسک‌ها را می‌توان در کشورهایی چون آمریکا، انگلستان و ... مشاهده نمود. مشهورترین ابلیسک دوران مدرن که در عین حال بزرگترین ابلیسک تاریخ نیز است، ابلیسک یادبود جرج واشنگتن، اولین رئیس‌جمهور آمریکا و از اعضای ارشد لژ‌های ماسونی، است که در قرن نوزدهم در آمریکا ساخته شد.

 

نیایش بازدید : 87 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

این بازی پس از مدت اندكی توانست كه در میان كاربران موبایل محبوبیت فوق العادی ای كسب كند و پس از آن نسخه آنلاین این بازی و نسخه مخصوص كامپیوترهای خانگی نیز وارد بازار شد. و امروز كمتر گیموری است كه با این بازی ساده و جذاب ناآشنا باشد.

انگری بردز
نیایش بازدید : 67 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

بنام خدا

با سلام خدمت همه دوستان.چند روز پیش با یه عزیز اهل سنت سره یه موضوعی بحث میکردیم در رابطه با صیغه موقت خوب ایشون حرف هایی زدن مبنی بر اینکه شما اهل تشیع زن رو خریدو فروش میکنید و برای زن ارزشی قایل نیستید که اگه قایل بودید زن ها رو عقد و بعد اندک زمانی رها نمیکردید منم خندیدمو دلیلی از قرآن براشون آوردم که در ادامه مطلب  اشاره میکنم و  دختر ۱۵ساله قهرمان جهادنکاح شد+تصاویر  هم داریم که حتما بخونید که خیلی جالبه ...

اللهم عجل  الولیک الفرج

((مهم مهم مهم))

نیایش بازدید : 124 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

زاها حدید،پرورش‌یافته مکتبی است که سیاست پیشگانی همچون مارگارت تاچر، رونالد ریگان، پل ولکر و دنگ شیائو پینگ با عنوان "جهانی شدن" بنا نهادند. رویای "جهانی نو" که "مقررات زدایی"، "خصوصی سازی"، "فروپاشی تعلق به فرهنگ، دین و سرزمین خاص"، "فشردگی مکان و زمان" و "جهانی سازی تفکر فراماسونی"، از مولفه های آن هستند.

نیایش بازدید : 75 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

هرچند که پورنوگرافی یک صنعت نیست، امّا صهیونیسم جهانی پس از مدّتی به دلیل استثمار فرهنگ جهان و تولید انبوه محصولات پورنو و مستهجن آن‌قدر از طریق این مسئله، ثروت نامشروع به دست آورد که کم‌كم به یک صنعت پول‌ساز تبدیل شد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
خودتون متوجه میشید فقط بایه گردش در سایت با نظر دادن نویسنده های سایت رو دلگرم به نوشتن کنید ممنونم مدیر سایت...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    رویکرد سایت چگونه است؟
    ارتباط با پشتیبانی
    پیوند ها

    ماه رمضان مبارک
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 938
  • بازدید ماه : 694
  • بازدید سال : 20,335
  • بازدید کلی : 180,265
  • سخن مدیر

    http://razhayesheitanparastan.com/wp-content/uploads/2013/01/besme-allah15_2.png

    شکلک های محدثه


    لطفا با عضو شدن و نظر دادن مارا یاری کنید

    مارا نیز محبوب کنیددرگوگل